Możliwość otrzymywania spersonalizowanych reklam nie jest czymś totalnie nowym. Taką opcję proponuje chociażby Google Mail, kanał AdSense, serwis Linkedln. Dzięki kanałom RSS mamy możliwość budowania zestawu informacji płynących do nas z wybranych serwisów informacyjnych. Nie musimy być niewolnikami jednego medium. Możemy przecież wybierać sobie kanał prezentujący określone poglądy na politykę, religię i sprawy społeczne. Stąd olbrzymia popularność niezależnego serwisu informacyjnego „Huffington Post” (www.hufingtonpost.com), który generuje liczbę wejść większą niż słynny „Washington Post”. Dziś taka propozycja dotyczyć może reklam.
Bucza, Irpień, Hostomel, Mariupol - te słowa stały się symbolem okrucieństwa, którego Ukraina doświadcza dziś…
Prowadzona przeze mnie agencja reklamowa Studio DS Info nawiązała współpracę z producentem oprogramowania firmą DBPLUS…
Chcesz wiedzieć, jakie seriale, dostępne na platformach streamingowych, są warte obejrzenia? Włącz Polskie Radio Białystok.…
Zapraszam do obejrzenia filmu podsumowującego projekt "Literatura. Ludzie. Białystok", zrealizowany w ramach stypendium artystycznego Prezydenta…
Krystyna Gudel z d. Dyszkiewicz (rocznik 1959), emerytowana nauczycielka, mieszka w Suchowoli. Poetka, regionalistka, inicjatorka Suchowolskich…
Katarzyna Grabowska - pasjonatka poezji i malarstwa. Mieszkanka Suraża. W wolnych chwilach maluje obrazy (najchętniej…