Zapraszam do udziału w prowadzonych przeze mnie warsztatach i szkoleniach. Szkolenia realizuję samodzielnie lub we współpracy z instytucjami edukacyjnymi i pozarządowymi (przede wszystkim z województwa podlaskiego). Specjalizuję się m. in. w public relations, marketingu w mediach społecznościowych oraz w szkoleniach związanych z wystąpieniami publicznymi i dziennikarstwem internetowym (pisanie tekstów, przygotowywanie multimediów, pozyskiwanie informacji, prawo prasowe).

Najbliższe terminy: https://dominiksolowiej.pl/aktualnosci/

 Tematy prowadzonych przeze mnie szkoleń:

1. „Budowa wizerunku instytucji państwowej. Public relations i marketing narracyjny”
2. „Public Relations jednostki dydaktycznej”
3. „KODE-NQF: Uznawanie i potwierdzanie nieformalnych i pozaformalnych kompetencji w kontekście Krajowych Ram Kwalifikacji”
4. „Jak się dobrze zaprezentować i sprzedać?”
5. „Przywództwo w Samorządzie. Skuteczne zarządzanie wizerunkiem gminy”
6. „Jak nie przegrać wyborów do Samorządu? Warsztat marketingu politycznego”
7. „Wizerunek gospodarstwa agroturystycznego. Jak wykorzystać marketing narracyjny do stworzenia silnej marki?”
8. „Public relations w organizacji pozarządowej”
9. „Samorządowe PR”
10. „Podstawy dynamiki systemów. Budowanie organizacji uczącej się”.
11. „Promocja spółdzielni socjalnej”.
12. „Public relations i marketing narracyjny: tworzenie wizerunku instytucji kultury”.
13. „Promocja i marketing. Jak wypromować nowo powstałą firmę?”
14. „Kreowanie własnego wizerunku w nowej przestrzeni edukacyjnej” (warsztaty dla uczniów).
15. „Podstawy warsztatu dziennikarza telewizyjnego, radiowego i prasowego”.
16. „Redaktor portalu internetowego – zajęcia pisarskie”.
17. Sekrety fotografii (szkolenie dla osób w wieku 50+).
18. „Promocja miast i regionów (marketing terytorialny). Pozyskiwanie turystów i inwestorów”.

Spotkania konsultacyjne:

1. „Franczyza społeczna – biznes dla spółdzielni/organizacji społecznych czy tylko dla biznesu?”

Listę wszystkich szkoleń autorskich oraz informacje o instytucjach, z którymi współpracuję, znaleźć można pod linkiem: www.goldenline.pl

Projekt Storytelab.pl:

Skontaktuj się z nami i opowiedz, jaki efekt chcesz osiągnąć. Po zapoznaniu się z Twoimi potrzebami oraz oczekiwaniami, stworzymy historię na miarę Twojej Firmy. Storytelling to też sposób przekazywania historii oraz odpowiedni dobór środków przekazu – również się tym zajmiemy.

Wykorzystaj nasze umiejętności do zwiększenia dochodów w swojej Firmie. Zapewniamy, obrócimy na drugą stronę Internet, ugotujemy media społecznościowe i wiele innych tylko po to, by o Tobie, Firmie, produkcie i ofercie dowiedział się każdy potencjalny Klient.

Narratologia pozwalająca budować pozycję marki, nameing rodzący obraz w umysłach Klientów i wywołujący działanie, skuteczny copywriting narracyjny – to trzy najważniejsze elementy naszych opowieści o marce.

Komunikacja interpersonalna oparta o skuteczny copywriting i starannie przygotowane materiały wideo oraz audio. Dzięki niej nawiążesz pośrednią i bezpośrednią rozmowę z wybraną grupą odbiorców.

http://storytelab.pl/

Clipboard01