Słowo sponsoring wywołuje w nas różne skojarzenia. Za sprawą mediów, najczęściej negatywne. Starszy pan sponsoruje młodą dziewczynę, firma proponuje politykowi sponsoring w zamian za przepchnięcie ustawy itp. A przecież według słownika sponsor to patron, chrzestny, a więc ktoś, kto za nas ręczy, przyrzeka, niesie uczciwą pomoc. Nie mam nic przeciwko temu, by koncern farmaceutyczny zamieszczał na receptach bądź lekarskich kitlach swoje logo w zamian za finansowe wsparcie wciąż niedofinansowanej służby zdrowia. I nie protestuję, kiedy firmy dotują ciekawe wydarzenia kulturalne. Bo domy kultury, teatry i stowarzyszenia artystyczne powinny mieć pieniądze na swoją działalność, a bogate marki szansę na promocję i ocieplenie wizerunku. Właśnie po to istnieją artyści i mecenasi.
Bucza, Irpień, Hostomel, Mariupol - te słowa stały się symbolem okrucieństwa, którego Ukraina doświadcza dziś…
Prowadzona przeze mnie agencja reklamowa Studio DS Info nawiązała współpracę z producentem oprogramowania firmą DBPLUS…
Chcesz wiedzieć, jakie seriale, dostępne na platformach streamingowych, są warte obejrzenia? Włącz Polskie Radio Białystok.…
Zapraszam do obejrzenia filmu podsumowującego projekt "Literatura. Ludzie. Białystok", zrealizowany w ramach stypendium artystycznego Prezydenta…
Krystyna Gudel z d. Dyszkiewicz (rocznik 1959), emerytowana nauczycielka, mieszka w Suchowoli. Poetka, regionalistka, inicjatorka Suchowolskich…
Katarzyna Grabowska - pasjonatka poezji i malarstwa. Mieszkanka Suraża. W wolnych chwilach maluje obrazy (najchętniej…