Categories: posty

Cielesna reklama

Ciało od zarania dziejów było przedmiotem handlu. Targi niewolników, usługi seksualne, handel kobietami – to niechlubne fakty z historii ludzkiej cielesności. Dziś wciąż ciało jest obiektem pożądania i świetnym narzędziem do prowadzenia marketingowych kampanii. Skoro wielkie billboardy i reklama w gazetach i internecie dawno nam się znudziły, nasze ręce, nogi, klatka piersiowa i plecy mogą być genialnym nośnikiem marketingowego przekazu.

ciąg dalszy (Kafeteria.pl)

domsol

Recent Posts

„Mariupol – opowieści mieszkańców”

Bucza, Irpień, Hostomel, Mariupol - te słowa stały się symbolem okrucieństwa, którego Ukraina doświadcza dziś…

2 lata ago

Studio DS Info nawiązało współpracę z firmą DBPLUS Better Performance

Prowadzona przeze mnie agencja reklamowa Studio DS Info nawiązała współpracę z producentem oprogramowania firmą DBPLUS…

2 lata ago

Nawiązanie współpracy z Polskim Radiem Białystok

Chcesz wiedzieć, jakie seriale, dostępne na platformach streamingowych, są warte obejrzenia? Włącz Polskie Radio Białystok.…

3 lata ago

„Literatura. Ludzie. Białystok” – podsumowanie

Zapraszam do obejrzenia filmu podsumowującego projekt "Literatura. Ludzie. Białystok", zrealizowany w ramach stypendium artystycznego Prezydenta…

4 lata ago

Rozmowa z poetką Krystyną Gudel

Krystyna Gudel z d. Dyszkiewicz (rocznik 1959), emerytowana nauczycielka, mieszka w Suchowoli. Poetka, regionalistka, inicjatorka Suchowolskich…

4 lata ago

Rozmowa z poetką Katarzyną Grabowską

Katarzyna Grabowska - pasjonatka poezji i malarstwa. Mieszkanka Suraża. W wolnych chwilach maluje obrazy (najchętniej…

4 lata ago