Ciało od zarania dziejów było przedmiotem handlu. Targi niewolników, usługi seksualne, handel kobietami – to niechlubne fakty z historii ludzkiej cielesności. Dziś wciąż ciało jest obiektem pożądania i świetnym narzędziem do prowadzenia marketingowych kampanii. Skoro wielkie billboardy i reklama w gazetach i internecie dawno nam się znudziły, nasze ręce, nogi, klatka piersiowa i plecy mogą być genialnym nośnikiem marketingowego przekazu.
Bucza, Irpień, Hostomel, Mariupol - te słowa stały się symbolem okrucieństwa, którego Ukraina doświadcza dziś…
Prowadzona przeze mnie agencja reklamowa Studio DS Info nawiązała współpracę z producentem oprogramowania firmą DBPLUS…
Chcesz wiedzieć, jakie seriale, dostępne na platformach streamingowych, są warte obejrzenia? Włącz Polskie Radio Białystok.…
Zapraszam do obejrzenia filmu podsumowującego projekt "Literatura. Ludzie. Białystok", zrealizowany w ramach stypendium artystycznego Prezydenta…
Krystyna Gudel z d. Dyszkiewicz (rocznik 1959), emerytowana nauczycielka, mieszka w Suchowoli. Poetka, regionalistka, inicjatorka Suchowolskich…
Katarzyna Grabowska - pasjonatka poezji i malarstwa. Mieszkanka Suraża. W wolnych chwilach maluje obrazy (najchętniej…