Jestem specjalistą ds. marketingu, webmasterem i copywriterem. Prowadzę spotkania poświęcone kulturze i sprawom społecznym oraz szkolenia i wykłady. Moja specjalność to: marketing polityczny (doradzałem kandydatom w wyborach do samorządu i Parlamentu Europejskiego), public relations, marketing narracyjny, reklama i problematyka nowych mediów.

Opublikowałem książki:

„Kompendium Innowacji Społecznych” (Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Łomży, 2014),

„Białostockie środowisko filologiczne 1968-2018” (Uniwersytet w Białymstoku, 2018),

„Przewodnik po świecie mediów” (jako współautor) (ZHP Chorągiew Białostocka, 2015).

Zrealizowałem cykl reportaży telewizyjnych poświęconych m. in. Gruzji, podlaskiej kuchni regionalnej i historii województwa podlaskiego.

Zapraszam do współpracy.

Moje CV znaleźć można na portalu Goldenline.pl: link oraz Linkedin.